כנס הנבחרים יוצא לדרך ביום ראשון

    אתר קול חי No Comments on כנס הנבחרים יוצא לדרך ביום ראשון
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ביום ראשון הקרוב יפתח את שעריו כנס הנבחרים", למשך 3 ימי עיון רצופים, ומאות נרשמים כבר הבטיחו את מקומם. תכני הועידה המתגבשים מעוררים סקרנות ולדיונים כבר כעת, טרם פתיחת המושבים.

    אחד הפאנלים המיוחדים שיגרור אחריו ענין רב, הוא הפאנל שיתמקד במימד הפוליטי עם התערערות יציבות הממשלה הנוכחית, שכפי הנראה לא ימלאו ימיה. "הבחירות לממשלה הן רק ענין של זמן" – מעריך גורם חרדי בכיר. "והציבור שלנו צריך להיות ערוך מבעוד מועד".

    צוות ההיגוי של "כנס הנבחרים" זוכה לחיזוק מצד נציגי רשויות רבים, חלקם מבטיחים השתתפותם לאור העובדה כי חלק גדול מן הבעיות הקיימות ברשויות השונות בריכוזים החרדיים, בשל תפקודה של הממשלה ובאווירה שהיא משדרת, במיוחד כלפי הציבור החרדי; שכבר שנים ארוכות לא חש כה נרדף, נרמס ועזוב – כמו בתקופת הממשלה הנוכחית.

    אחד מראשי מוסדות התורה והחינוך, שאף הוא ישתתף בפאנל מיוחד במסגרתו ידונו אפיקי הפעולה, מגדיר את המאבק כ"מתקפה משולבת ומשולשת" תוך שהוא מסביר: "אנשי הממשל ושלוחם עושים כל שביכולתם להצר את מוסדות החינוך החרדי. בין אם מדובר בעצירת תקציבים, בקיצוצים עמוקים ובהטלת תנאים ומגבלות; בין אם מדובר, מנגד, בהקצאת משאבים רבים למסגרות חינוך אחרות – במטרה לסחוף ולסחוב חלשי-אופי לכיוון הזרמים הממלכתיים יותר; וכמובן לא זונחים את הניסיונות החוזרים ונשנים לכפות לימודי ליבה וסוגים שונים של מסגרות נוספות – תוך איום מתמיד על תקצוב המוסד והכרה בו".

    במרכז הדיונים ב"כנס הנבחרים" ידונו נציגי הרשויות בסוגיית הבירוקרטיה העירונית והשלטונית, השלכות הגזירות הכלכליות וכמובן היחס המפלה כלפי המגזר החרדי בכל התחומים, מה שמעיק עוד יותר את על הקושי הערכי והכלכלי כאחד.

    לצד הרצאות מעמיקות, דיונים ופאנלים רבי-משתתפים, "כנס הנבחרים" יעניק אפשרות לקיום דיונים בלתי-רשמיים ומפגשים לא-אמצעיים עם גורמי השפעה ומומחים, אשר באמצעותם ניתן ליצור קשרי עבודה נאותים, לקדם פרויקטים חיוביים, בצורה ידידותית ואיכותית.

    על מאות הנרשמים שכבר הקפידו לתפוס את מקומם, נמנים בכירי המשק והכלכלה בישראל, נציגי רשויות וממשל, חברי כנסת, אישי ציבור, ראשי ערים וכמובן גם מקצוענים ומומחים בתחומי עיסוקם.

    ב"כנס הנבחרים" ישתתפו מאות מנהלי מוסדות, ראשי ערים, חברים כנסת, אישי חינוך ואישי ציבור – כולם כאחד, כדי לטקס עצה כנגד המתקפה המשולבת כנגד כל היקר והקדוש לציבור החרדי. לטקס עצה באמצעות סיעור מוחות, שותפות בניסיון האישי מתוך שותפות גורל – כל זאת בפאנלים ייחודיים ומקצועיים; וכמובן בסיוע מומחים מן השורה הראשונה, כלכלנים, אנשי מקצוע ויועצים בעלי-שם ועתירי ניסיון.

    בכנס צפויים להשתתף נבחרי ציבור מ-90 ערים ורשויות, המייצגים יחדיו למעלה ממיליון ושלוש מאות אלף תושבים. המשתתפים נהנים אפוא ממפגש בלתי אמצעי ואיכותי עם נציגים שונים, חברי מועצות ורשויות בציבור החרדי וכן עם ראשי הממשל והמשק הישראלי, ובכך מתאפשר ללבן את העניינים המקצועיים העומדים על סדר יומם של נציגי הציבור, על מנת להביא פתרונות איכותיים לציבור התושבים.

    כנס הנבחרים מתקיים זו הפעם השלישית, כאמור הכנס יתקיים במהלך ימים ראשון, שני ושלישי, כ"ג-כ"ה חשוון, 16-18.11.



    0 תגובות